Bak Fylla

Tydligen är det viktigt för blogg.se att det finns reklam på min sporadiskt underhållna och glest besökta blogg. Såg idag att det var något från google om bakfylleråd. Alltså hur man blir av med bakfyllan, inte hur man får den. Det vet antagligen de flesta.

I alla fall var det en (medveten?) särskrivning plus en stor bokstav. Bak Fylla stod det. Det låter poetiskt och lockande tycker jag som är lite av en dryckesromantiker. Jag tänker mig att det finns något bakom fyllan att upptäcka, något dolt som bara alkoholens välsignade påverkan kan avslöja. Är det någon som vill vara med och undersöka om det är så?

Kommentarer
Postat av: Den fete

Bak Fylla, det måste ju vara analsex det.

2009-01-08 @ 23:11:18
Postat av: V

ReVigör

2009-01-10 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0