Hitta

Jag begriper inte varför det ska vara så svårt att hålla ordning på anteckningar och andra viktiga papper. Nu har jag ägnat senaste timmen åt att leta och gå igenom mitt "arkiv". Jag tycker att jag har lagt saker på dess rätta plats och försöker att ordna system med pärmar och mappar men lik förbannat sitter jag här och har inte hittat det jag borde.
Det enda jag hittar är en massa kvitton. Fy fadren vad kvitton som matas ut i svenska butiker nufötin. Vilken miljövinst skulle det inte vara om man gav f-n i alla kvitton!

Men anteckningarna är borta.

Kommentarer
Postat av: Tompa

"Men anteckningarna är borta"

Hahahaha

2009-11-28 @ 02:27:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/tompa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0