Miles Davis fel

Så sitter man här på fredagkvällen efter en öl och det lilla glaset vin till maten och lyssnar på Miles Davis och blir ledsen över det faktum att man har elever som lever i så mycket besvär och misär att man inte fattar att de håller samman och klarar av att gå i skolan och överhuvudtaget klarar av att läsa i en bok och svara på frågor på ett sketet oförberett förhör som deras oförstående lärare satt samman för att han vill deras bästa.

Men vad gör jag åt det? Lyssnar på Kind of Blue.

Patetiskt

Kommentarer
Postat av: T

Att bli sentimental på fyllan är inget bra tecken... Skål på dej!

2009-11-27 @ 22:40:35
Postat av: Matilda

Va kul att du också har en blogg :) en trevlig sådan.. Keep on rocki'n!

2009-11-27 @ 23:24:17
URL: http://aboutanything.blogg.se/
Postat av: hej

2009-11-28 @ 09:10:42
Postat av: tomas

Hej pontus

I Herrljunga ser vi i dag fram emmot den årliga tomteparaden.

Hörde att du tar Bena till London det är bara du som lyckas locka honom utanför 50 skyltarna.

Hur kan det komma sig?

2009-11-28 @ 10:20:47
Postat av: Anonym

det är då man tar till de här grabbarna. http://www.est.hu/kepek/imgup/konnyu/interju/2006/pink_floyd/pink1968_n.jpg

2009-11-28 @ 21:18:07
Postat av: Malin

Du gör mycket mer bra och hjälpande saker än du säkert tror. Och dom oförberedda förhören måste ju komma ibland, oavsett hur livet är för en del just då. Så fortsätt som du gör. Det fungerade i alla fall när jag gick i skolan! =)

2009-11-29 @ 23:17:45
URL: http://www.malinsbitar.blogspot.com
Postat av: Pontus

Jadu Tomas, det kan man verkligen undra. Men vi får väl se, jag tror inte på det förrän vi sitter där på planet.



Tack Malin. Det glädjer mig att läsa och jag försöker att hålla nivån.

2009-11-30 @ 20:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0