After work

Idag ska vi på Bishops för att svinga ett par och tugga i oss lite krubb. Faluns bästa ställe för tillfället. Ingen eller väldigt låg musik som spelar, inga tv-skärmar som flimrar och stör samtalen, ingen dresscode eller särskild kategori människor. De gånger jag varit dit har det alltid varit väldigt glada och pratbara människor, inte en massa prestigefyllda tuttsnipor eller testosteronstinna 23 och ett halvt-nånting killar med för mycket vodka i redbullen i sig.

Åter till aftärrvårrken; ikväll ska jag regrediera och få ur mig all angst genom att inte bara svinga ett par. Eller så blir det som vanligt - jag gäspar käkarna ur led vid pass tjugoett och trettio och tar sista bussen hem till Knoppen för att där låta mitt tunga huvud långsamt sjunka ner i min en gång så välfyllda dunkudde.

Zzzz!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Åh, jag har hört om en plats ovan 23-årsgränsmolnen. En plats man kallar Bishop's Arms. Har hört att det är väldigt trevligt och fint. Det är verkligen synd att "my kind" inte tillåts där inne.

2010-01-29 @ 19:18:01
URL: http://fredrikpousette.blogg.se/
Postat av: Anna

Var det gäspa du gjorde bakom nyckelpigan på dagisfesten Pontus?!?

2010-01-31 @ 21:15:18
Postat av: Pontus

Ja, Anna. Jag var trött, mycket trött.

2010-02-01 @ 10:24:08
Postat av: Heather

Haha synd att du inte var i kvar i Falun under torsdagen då Stefan Sundström spelade.

2010-02-14 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0