HBTQ

Jag skulle vilja lägga till ytterligare ett begrepp i den flora av olika sorters sexualiteter som frodas därute i sängkamrarna och andra ställen där dylik aktivitet pågår.

Tramssexuell
Det är personer som inte kan låta bli att lölja sig när de ska till. Det kan vara att man tar på sig en clownnäsa till förspelet, sysslar med ordvitsar under akten eller rentav vill visa att de kan slå kullerbyttor just när det hettar till.

Tänk dig själv vad roligt och lättsamt det blir. Man ligger där och nöter på när partnern plötsligt gör en imitation av Carl Bildt eller berättar en rolig historia. Eller varför inte bjuder på en stepp på sovrumsgolvet. Ett välkommet avbrott i en annars ganska enahanda sysselsättning.

Vi är inte så många ännu men jag hoppas på många nyfikna som vill vara med och bidra till en ny kulör på den glada flaggans alla färger.




Kommentarer
Postat av: Fredrik

Påminn mig om att aldrig hamna i säng med dig!

2011-08-26 @ 17:45:03
URL: http://pousettefalk.blogspot.com
Postat av: Pontus

Åh, vad jag är glad att du läser mina inlägg Fredrik, du är min trognaste läsare tror jag. Fortsätt med det så lovar jag att inte hoppa i säng med dig!

2011-08-27 @ 13:31:29
Postat av: Erica

Tack för ett gott skratt!

2011-09-01 @ 17:17:17
Postat av: Jenny

Tjena Pontus, det är Jenny från din estetklass och du har är tydligen tankeläsare:), Tramssexuella for the win magistern.

2011-10-21 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0