Ondska

Förlåt. Jag vet att jag är sjukt ond som gör så här men jag kan inte låta bli. Och jag vet att jag inte är bättre själv och jag vet att man inte får göra sig lustig på andras bekostnad och jag vet allt det där. Men om man nu har det behovet av att låta ens synpunkter på livet och tillvaron spridas i den kalla blåsten (vilket mängder med människor - inklusive mig själv - har) så kan man väl korrekturläsa sina raskt ihoprafsade meningar en sista gång innan man trycker på Spara & publicera. Är bara tvungen att citera en bloggerskas tankar:

"Det var så himla fint väder igår, även om det blåste och var kallt så var det underbart med en solig dag, dom
kommer ju inte så ofta längre. Vi hängde i vasaparken med Bibbi och hennes lilla mops valp Birger sen kom även Matilda och Nathalie förbi. Jag älskar söndagar för det finns inga måsten då. Idag är jag hemma har börjat få mycket samamndragningar i livmodern, det gör inte ont men det tyder på att jag måste ta det lite lungt så jag vilar mest och äter en del också. Senare ska jag iväg och titta på en jätte fin gamal barnvagn som vi är lite sugna på. Later skaters!"

Jag vet att jag kommer till helvetet nu men det skärde i mitt svensk lärar hjärta. För låt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det skärdade i mitt hjärta också, mops valpen var ju så JÄVLA SÖT.

2011-10-25 @ 22:21:19
Postat av: Kristina

Jag hämnades på Skolkontoret idag, apropå ondska. En liten, men ändock, en hämnd.

2011-10-25 @ 23:00:33
Postat av: Pontus

Hur Kristina? Jag vill veta!



Skärdade! =) Jag hatar mops valpar.

2011-10-26 @ 08:27:18
Postat av: Michael

Även jag får mycket samamndragningar i livmodern när jag läser sånt där.

2011-10-26 @ 10:38:04
Postat av: male

Jag hamnar nog också i helvetet då... Satan vad varmt och skönt det ska bli. Fast egentligen tror jag nog att det är sär skrivarna som hamnar där först. Arvssynden är platt intet jämförelsevis.

2013-01-25 @ 20:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0